Napszámláló

Lilypie 2nd Birthday Ticker Lilypie 3rd Birthday Ticker

Vince és Luca élete

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Címkék

agresszió (3) állat (3) alvás (17) anya (5) apa (3) aranyköpés (6) barátok (1) beszéd (15) beteg (2) betegség (8) betű (1) cumi (1) első (1) evés (7) fog (13) fogzás (1) haj (3) harapás (1) hiszti (5) (1) homeopátia (2) hónapforduló (11) játék (7) kedvenc (2) kert (3) luca (48) média (1) méret (4) mese (2) mozgás (13) nevelés (6) oltás (1) öröm (2) orvos (1) óvoda (1) rajz (1) szem (1) szobatisztaság (3) testvér (1) ünnep (10) utazás (14) vince (48) zene (1) Címkefelhő

Havazás végre

2009.02.23. 22:27 - duzsu

Címkék: játék óvoda vince

Ma reggelre leesett az idei év második legnagyobb hava (a legnagyobb a múlt héten...). De még most éjjelre is jósoltak többet! Délelőtti sétánk a piac után Vince orra után vezetett, rákapott, hogy a belvárosban a lovasszobornál felmegyünk a macskaköves régi utcákon és ott bóklászunk. Ma odajutottunk a nagy templom mögé, nagyon szép helyre, és hatalmas pihékben szakadt a hó. Vincével hatalmasat hógolyóztunk, nagyon-nagyon aranyos volt, alig bírtam rávenni, hogy tetőtől-talpig átázva végre induljunk hazafelé:) Még Luca is nagyokat kurjongatott a babakocsiban, úgy fordítottam, hogy lásson minket. Én béna nem vittem fényképezőt, ezennel szentül megfogadom, hogy mindig a zsebemben tartom!

Ez nagyon fog hiányozni, ha már újra dolgozni fogok!

Egyébként mostanában egyre jobban foglalkoztat a Vincétől való elválás gondolata. Nagyon szomorú leszek attól, hogy szeptembertől már ovis lesz és fogalmam sem lesz róla, hogy pontosan miket csinált a napok során. Tudom én, hogy neki már jobb lesz úgy, mert gyerekek közt lesz, stb,stb, de mégis nagyon elszorul a szívem:( Ezért is háborít fel, hogy a kormány a kismamák otthon töltött idejét rövidíti le, hogy lehet egy 2éves gyereket nyugodt szívvel bölcsibe adni?! (majd Lucával átélhetem ezt is...) És nyilván nekünk is jobb lesz, hogy Lucával is leszek egy pár hónapot kettesben.

Ilyen gyönyörű gyerek ez a Vince, amint épp a Vajdahunyad váránál pózol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És így ölelgeti egész nap Lucát, illetve dehogy, itt táncolnak, megy a Kolompos-buli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül jól elkanyarodtam a címtől. Cserébe jöjjenek képek a múlt heti nagy havazásról, amikor is épp itt volt a Mama Zalacsányból, a gyerekek élvezték, Vince örült, hogy végre más játékot játszik vele valaki:)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilijuli 2010.04.16. 12:31:22

Szia!
Bocs, hogy levelemmel zavarlak, de a kislányom most megy oviba és úgy néz kis a Ligetsori lesz a nyerő. Milyen tapasztalataid vannak? Milyen az ovi?
Előre is köszi a választ.

duzsu 2010.04.19. 13:36:41

@lilijuli: Szia! Húú, nagy véletlen, hogy olvasom ezt, már tök más helyen folytatom a blogot..
Szóval az ovival vannak személy szerint kisebb gondjaim, de azt hiszem, ez általános probléma lehet. Például nagyon ritkán viszik ki a gyerekeket az udvarra, legalábbis az én szokásaimhoz mérten. Ha már szürke az ég, akkor esik. Télen meg hetente max. 2x mentek ki. Akármilyen szép havazás volt. Nem volt túl családbarát a beszoktatás sem, mert azonnal ott kellett hagyni 14.30-ig a gyerekeket. Nem volt más opció. Bár akik januárban kezdtek, az őszi születésűek, náluk már hagyták, hogy délben hazavigyék őket, ha akarták. De az is igaz, hogy az első két hét nagyon nehéz volt, utána viszont gyorsan beszoktunk. Emellett nekem tetszik a hely, bár szerintem az óvónénik személye számit a leginkább. Furcsa az is, de állitólag ez a vezető óvónő heppje, hogy nem állatnevek a csoportok, hanem számozva vannak. Más ovikban sehol se hallottam még ilyet. Ez nagyon nem fontos, de nem értem, egy oviban miért nem adnak Süni / Maci / stb csoport nevet, ahelyett, hogy 1-2-3...-8.
Ti hányas csoportba járnátok?
Remélem, tudtam segiteni.


süti beállítások módosítása